Vores fantastiske hjerne

Hvad styrer vores motivation? Hvordan lærer hjernen nye færdigheder? Har vi en fri vilje? I anledning af Hjerneugen inviterer Dansk Neuroforskningscenter (DNC) til to foredrag – både for medarbejdere og alle andre interesserede - om vores fantastiske hjerne, torsdag den 17. marts kl. 16-18 & kl. 19-21 i Auditorium B, Aarhus Universitetshospital.

Info about event

Thursday 17 March 2022,  at 19:00 - 21:00

Auditorium B, Aarhus Universitetshospital

Dansk Neuroforskningscenter (DNC)

Price

0,00 DKK
Professor Leif Østergaard
Tænkepauser: Hjernen

Gratis foredrag: Hvad styrer vores motivation? Hvordan lærer hjernen nye færdigheder? Har vi en fri vilje?

I anledning af Hjerneugen inviterer Dansk Neuroforskningscenter (DNC) til to foredrag – både for medarbejdere og alle andre interesserede -  om vores fantastiske hjerne.

Her vil hjerneforsker Leif Østergaard give svar på disse og mange andre spørgsmål.

DNC præsenterer planerne for et visionært hjerneforskningscenter den 15. marts. Ved foredragene er der mulighed for at se skitser og modeller af den ikoniske bygning, som er designet af Bjarke Ingels Group (BIG) til at huse hjerneforskning og formidling af viden om hjernen og dens sygdomme.

DNC er vært for et let traktement, og tilhørerne modtager desuden et gratis eksemplar af Leif Østergaards anmelderroste Tænkepauser ”Hjernen”  efter foredraget.